A németek sem száguldoznak a sebességkorlátozás nélküli autópályákon: valójában ennyivel hajt az átlag
Hétvégén sem vadulnak meg, amikor kisebb a forgalom.
Hétvégén sem vadulnak meg, amikor kisebb a forgalom.
Ilyen az, amikor egy alaposan feltuningolt sportautó rászabadul egy sebességkorlátozás nélküli útszakaszra.
Éjszaka vitték ki az Autobahnra, ahol 263 km/h-s tempóval tudott közlekedni.
A betonelem gyakorlatilag kilapította az alatta lévő Volkswagen Polót.
Az Autobahnon vannak sebességkorlátozás nélküli szakaszok, ahol nagyon nem mindegy, bírja-e a téli vagy négy évszakos abroncs is a tempót.
Közösségi jogot sért a gyakorlatilag kizárólag külföldieket terhelő autópályadíjak németországi bevezetése – mondta ki keddi ítéletében az Európai Bíróság.
Egy rendőr egészen szokatlan módon intézkedett két autóssal szemben, akik mobiltelefonjukkal fotózták egy baleset helyszínét a németországi A6-os autópályán.
Továbbra sem várható általános sebességkorlátozás a németországi autópályákon a szövetségi kormány szóvivőjének hétfői nyilatkozata szerint.
Több országban bevált a rendszer, amelynél nem érdemes csak a kameránál lassítani, majd utána újra tövig lehet nyomni a gázt.
Vannak olyan szakaszok a német autópályán, ahol olyan gyorsan hajthatnak az autósok, ahogy csak akarnak. Ezt használta ki egy Bugatti Veyron sofőrje.
Persze a német Autobahnon.
Őrült felvétel, közel 350-es csúcssebességek is látszanak a műszereken.
A jó öreg trolibusz koncepciója kicsit nagyobb léptékekben is felmerül manapság.
A Renault Mégane RS Cup sofőrje 200 km/h-s tempó felett egy közeledő autóra lett figyelmes a visszapillantóban.
Németországban a szövetségi parlament (Bundestag) után pénteken a törvényhozás tartományi kormányokat képviselő kamarája, a Bundesrat is szabad utat adott a külföldieket terhelő autópályadíj bevezetésének.
120 kilométert autózott, míg sikerült megállítani.
Egy német autópályán vizsgázott kiválóra segítőkészségből egy autós, aki nem sajnálta drága autóját sem.
2018-tól az elsőrendű főútvonalakon is fizetnie kellene útdíjat a tehergépkocsiknak.
A német parlament döntése értelmében 2016-tól a külföldi autósok autópályadíjat fizetnek. Öt napra például öt eurót.
Uniós autópályadíjat javasol a német CDU parlamenti frakcióvezetője. Ehhez össze kellene hangolni az uniós országok díjrendszereit. A javaslat annak nyomán született, hogy vitát generált a németek által bevezetni készült, csak külföldiekre vonatkozó autópályadíj ötlete.